Resultats de la cerca bàsica: 7.876

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. mapa de posicionament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Gràfic constituït per uns eixos de coordenades que serveix per a representar el posicionament d'un producte, un servei, una marca o una organització d'acord amb una sèrie de dimensions. [...]
2. mapa del recorregut del client
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Diagrama que indica els diferents punts en què un client es relaciona en línia amb una empresa, des del moment que mostra intenció d'adquirir un producte o contractar un servei fins que ho fa, que permet a l'empresa conèixer l'experiència de client dels seus usuaris i millorar-la. [...]
3. mapa conceptual
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Representació gràfica d'un conjunt de conceptes estructurats d'acord amb les relacions que s'hi estableixen. [...]
4. mapa del recorregut del client
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Diagrama que indica els diferents punts en què un client es relaciona en línia amb una empresa, des del moment que mostra intenció d'adquirir un producte o contractar un servei fins que ho fa, que permet a l'empresa conèixer l'experiència de client dels seus usuaris i millorar-la. [...]
5. auditoria de punts de venda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Investigació realitzada en una mostra d'establiments de venda al detall per a obtenir informació de vendes, estocs i compres, que inclou, entre d'altres, dades relatives a marques, formats de presentació dels productes, preus, lineals, marxandatge, promoció i publicitat en el punt de venda. [...]
6. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
7. extensió de línia de productes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a ampliar una línia de productes amb el llançament d'una varietat nova d'un producte ja existent en el mercat. [...]
8. figura de canvi de tendència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Figura que anuncia un canvi de tendència en la cotització d'un valor. [...]
9. figura de continuació de tendència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Figura que anuncia el manteniment de la tendència observada en la cotització d'un valor. [...]
10. fons de capital de risc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fons d'inversió que finança, com a accionista minoritari temporal, la creació, la promoció o el desenvolupament d'empreses petites i mitjanes que no cotitzen a la borsa. [...]
Pàgines  1 / 788 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>